Congrese, Seminarii și Conferințe

Complexul hotelier Silva oferă servicii complete în domeniul organizării de congrese, simpozioane, convenții, seminarii, lansări de produse sau servicii, workshop-uri, dezbateri publice, cursuri de instruire, cocktail uri, întâlniri de afaceri etc. Oferta noastră este adecvată și personalizată pentru fiecare client și tip de eveniment organizat.

Cum pot ajuta evenimentele afacerea ta?

  • Un plus de vizibilitate;
  • Mai multă expunere prin intermediul evenimentului;
  • O excelentă ocazie de a atrage atenția asupra afacerii, brandului, produselor sau serviciilor;
  • Poți să-ți privești compania, afacerea dintr-o altă perspectivă;
  • Poți să găsești idei noi și abordări diferite dar benefice ale activității de zi cu zi și a creșterii afacerii, companiei sau brandului;
  • Obții feed back direct și onest despre afacere, brand , produse și servicii;
  • Fidelizarea clienților;
  • Întâlnești potențiali parteneri și colaboratori și îți dezvolți rețeaua de networking;